Utorak, 23/04/2024., 12:03 | Prijavljen kao Gost | Status "Gost
Zarada na internetu, dobro došli... Gost

 Zarada na internetu - Dalex



~ Sadržaj ~
~ Kategorije ~
~ Pronadji ~
google.com, pub-8368689475633960, DIRECT, f08c47fec0942fa0

~ Promocija ~

~ IQ test ~

Niste ni svesni koliko znate. Uverite se sami!

IQ Srbija




~ Anketa ~
Oceni sajt:
Ukupno glasova: 79
Glavna » 2013 » Januar » 31 » Kako odabrati kvalitetan proizvod za Vašu affiliate kampanju
12:23
Kako odabrati kvalitetan proizvod za Vašu affiliate kampanju
Izbor kvalitetnog proizvoda je izuzetno važan faktor svake affiliate kampanje. To znači da morate izdvojiti vreme za pažljivo istraživanje i ispitivanje proizvoda, a sve u svrhu izbora kvalitetnog proizvoda koji će se brzo prodati. Vaša sposobnost da zaradite proviziju i preusmerite posetioce od posmatrača u kupce zavisi od kvaliteta odabranog proizvoda. Kad je reč o izboru kategorija i samog proizvoda, postoje dva metoda koji Vam mogu pomoći:
  1. odabir proizvoda koji je nov na tržištu
  2. analiza potražnje i profitabilnosti na osnovu postojeće konkurencije.
Jedna od najvažnijih stvari koje možete uraditi je procena slobodnog prostora na ciljanom tržištu, i tu su bitna tri elementa:
  • da možete lako identifikovati ko su Vam potencijalni kupci
  • da već postoje aktivni kupci za odabranu kategoriju proizvoda
  • da svojom affiliate kampanjom možete lako prodreti na ciljano tržište.
Nelogično je tražiti i promovisati neiskorišćenu tržišnu kategoriju, pre svega jer nam to govori da tu nema mnogo kupaca, a potrebno je i dosta rada uložiti u promociju iste. Pored toga, potrebno je i ispitati tržište, što će Vam oduzeti još vremena, isprobati razne kampanje i pristupe pre nego dodjete do saznanja koji je metod uspešan. Zato, odustanite od te varijante odmah. Bolje je promovisati već provereno profitabilne proizvode i kategorije, jer ćete u samom početku imati prednost u izgradnji uspešne kampanje. 
Procena ciljanog tržišta i nije tako teška. Primarni cilj je da se utvrdi održivost tržišta na osnovu postojeće potražnje i kupaca. Održivost tržišta možete proveriti istraživanjem broja proizvoda na tržištu na osnovu odnosa potražnje i veličine baze potrošača. U dosta slučajeva održivost možete utvrditi i pomoću kombinovanog istraživanja posećenosti tržišta u odnosu na rezultate pretrage na pretraživačima. Na taj način možemo zaista razumeti potrebe potencijalnih kupaca i tako stvoriti uverljivu kampanju. Cilj je uveriti kupca da su njegova saznanja i razmišljanja potpuno ispravna i uvek na prvom mestu, a zapravo ga Vi sami navodite u željenom smeru, odnosno navodite kupca da postane još jedan od članova Vašeg ciljanog tršišta. 
Šta treba unapred proveriti:
  • šta ljudi trenutno kupuju
  • da li postoje potencijalni tržišni nedostaci koje možete iskoristiti
  • kolika je potražnja za odabranim proizvodom
  • kakvim artiklima je Vaša baza potrošača naklonjena.
Drugim rečima, obratite pažnju na to šta se prodaje pre nego odaberete proizvod i Vaša kampanja će biti uspešna.
Navešću par kategorija koje su uvek aktuelne:
  • zdravlje i nega tela
    • kako izgubiti suvišne kilograme
    • klimaks
    • trudnoća
    • proizvodi za negu lica i kože
  • brak i porodica
    • kako imati dobar brak
    • kao poboljšati seksualni život u braku
    • muško-ženski odnosi.
Imajte na umu da je veliki broj potencijalnih kupaca u potrazi za nečim što će ublažiti emotivni, fizički ili mentalni bol, kao i u potrazi za nečim što će pomoći da bar približno imaju atraktivan i savršen izgled po sadašnjim standardima, ne zalazeći u opravdanost istih. Posmatrajte ovo kao posao, i tako mu pristupajte, bez predrasuda i emocija.
Vodite beleške o mogućim proizvodima i tržištima koja su Vam interesantna. Zatim po forumima, blogovima i ostalim mestima za internet promociju tražite srodne teme, kako bi ste utvrdili koji proizvodi su najtraženiji. Nakon toga, istražite konkurenciju i ključne fraze specifične za željenu oblast interesovanja.
Kategorija: Affiliate marketing | Pregleda: 954 | Dodao: Dalex | Tagovi: nega tela, kvalitetan proizvod, izbor proizvoda, affiliate kampanja, potražnja i ponuda, aktivni kupci, brak, porodica, ciljano tržište, promocija | Rejting: 5.0/1
Samo registrovani korisnici mogu dodati komentar.
[ Registracija | Prijava ]
~ Podeli sa svima ~
~ Info-pult ~
~ Promocija ~
bet-at-home.com
~ Promocija ~
~ Kalendar ~
«  Januar 2013  »
NePoUtSrČePeSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031