Izbor kvalitetnog proizvoda je izuzetno važan faktor svake affiliate kampanje. To znači da morate izdvojiti vreme za pažljivo istraživanje i ispitivanje proizvoda, a sve u svrhu izbora kvalitetnog proizvoda koji će se brzo prodati. Vaša sposobnost da zaradite proviziju i preusmerite posetioce od posmatrača u kupce zavisi od kvaliteta odabranog proizvoda. Kad je reč o izboru kategorija i samog proizvoda, postoje dva metoda koji Vam mogu pomoći: - odabir proizvoda koji je nov na tržištu
- analiza potražnje i profitabilnosti na osnovu postojeće konkurencije.
Jedna od najvažnijih stvari koje možete uraditi je procena slobodnog prostora na ciljanom tržištu, i tu su bitna tri elementa: - da možete lako identifikovati ko su Vam potencijalni kupci
- da već postoje aktivni kupci za odabranu kategoriju proizvoda
- da svojom affiliate kampanjom možete lako prodreti na ciljano tržište.
Nelogično je tražiti i promovisati neiskorišćenu tržišnu kategoriju, pre svega jer nam to govori da tu nema mnogo kupaca, a potrebno je i dosta rada uložiti u promociju iste. Pored toga, potrebno je i ispitati tržište, što će Vam oduzeti još vremena, isprobati razne kampanje i pristupe pre nego dodjete do saznanja koji je metod uspešan. Zato, odustanite od te varijante odmah. Bolje je promovisati već provereno profitabilne proizvode i kategorije, jer ćete u samom početku imati prednost u izgradnji uspešne kampanje. Procena ciljanog tržišta i nije tako teška. Primarni cilj je da se utvrdi održivost tržišta na osnovu postojeće potražnje i kupaca. Održivost tržišta možete proveriti istraživanjem broja proizvoda na tržištu na osnovu odnosa potražnje i veličine baze potrošača. U dosta slučajeva održivost možete utvrditi i pomoću kombinovanog istraživanja posećenosti tržišta u odnosu na rezultate pretrage na pretraživačima. Na taj način možemo zaista razumeti potrebe potencijalnih kupaca i tako stvoriti uverljivu kampanju. Cilj je uveriti kupca da su njegova saznanja i razmišljanja potpuno ispravna i uvek na prvom mestu, a zapravo ga Vi sami navodite u željenom smeru, odnosno navodite kupca da postane još jedan od članova Vašeg ciljanog tršišta. Šta treba unapred proveriti: - šta ljudi trenutno kupuju
- da li postoje potencijalni tržišni nedostaci koje možete iskoristiti
- kolika je potražnja za odabranim proizvodom
- kakvim artiklima je Vaša baza potrošača naklonjena.
Drugim rečima, obratite pažnju na to šta se prodaje pre nego odaberete proizvod i Vaša kampanja će biti uspešna. Navešću par kategorija koje su uvek aktuelne: - zdravlje i nega tela
- kako izgubiti suvišne kilograme
- klimaks
- trudnoća
- proizvodi za negu lica i kože
- brak i porodica
- kako imati dobar brak
- kao poboljšati seksualni život u braku
- muško-ženski odnosi.
Imajte na umu da je veliki broj potencijalnih kupaca u potrazi za nečim što će ublažiti emotivni, fizički ili mentalni bol, kao i u potrazi za nečim što će pomoći da bar približno imaju atraktivan i savršen izgled po sadašnjim standardima, ne zalazeći u opravdanost istih. Posmatrajte ovo kao posao, i tako mu pristupajte, bez predrasuda i emocija. Vodite beleške o mogućim proizvodima i tržištima koja su Vam interesantna. Zatim po forumima, blogovima i ostalim mestima za internet promociju tražite srodne teme, kako bi ste utvrdili koji proizvodi su najtraženiji. Nakon toga, istražite konkurenciju i ključne fraze specifične za željenu oblast interesovanja.
|