- Da li postoji prečica za uspeh u affilate marketingu?
- Šta je potrebno kako biste postali uspešan affiliate marketar?
- Kakav sadržaj je potreban za uspešan affiliate marketing?
Ova i slična pitanja često sebi postavljaju mnogi koji žele uspeti u affiliate marketingu. Iako, na prvi pogled, ovaj oblik zarade na internetu deluje kao najlakši i najbrži, ipak, moraju se neki činioci uspeha postaviti na pravo mesto, jer, nije sve tako jednostavno kao što na prvi pogled izgleda. Biti uspešan u affiliate marketingu podrazumeva planiranje svake akcije i njeno sprovodjenje na najbolji mogući način. Takodje, potrebno je maksimizirati potencijalnu zaradu korišćenjem svih raspoloživih alata. Predložiću Vam tri načina koji Vam zasigurno mogu pomoći.
Prvi je Vaš sajt, kao najvažniji i najneophodniji element u affiliate marketingu. On treba biti verodostojan sa dovoljnom količinom informacija neophodnih posetiocima kako bi nastavili čitati ostale informacije sa Vašeg sajta. Tekstovi moraju podsticati posetioce da kliknu na linkove ka proizvodima i obave kupovinu istih, a samim tim Vi ćete ostvariti zaradu. Ono što morate imati u vidu je da većina ljudi je na internetu u potrazi za zabavom ili informacijama, ne i da obavi kupovinu. Stoga Vaš sajt mora biti sadržajan, pun originalnih i korisnih informacija, jer jedino na taj način možete privući posetioce da obave kupovinu. Čak i ako u početku nemate prodaju, sami tekstovi sa relevantnim i korisnim informacijama doprineće boljem rangiranju od strane pretraživača, a vremenom će posetioci uvideti da ono što im Vi zapravo nudite može koristiti. Na taj način gradite i sopstvenu bazu lojalnih potrošača.
Drugi bitan element su pogodnosti i podsticaji koje nudite. U trenutku kada je konkurencija na internetu veoma jaka, trudite se da budete uvek korak ispred drugih kako bi osigurali zauzimanje značajnog dela ciljanog tržišta. Jednostavno, morate podsticati ljude ne samo da posete Vaš sajt, već i da kliknu na linkove ka proizvodima ili uslugama koje nudite. To možete podstići recimo ažurnim e-mail obaveštenjima, ili kreirajte biltene kojima ćete predstaviti ekskluzivne proizvode, besplatne softvere, itd.
Treći element je popularnost Vašeg sajta. Potrebno je da uradite sve što je u Vašoj mogućnosti kako bi pretraživači što bolje rangirali Vaš sajt. U tu svrhu, koristite svaki pasus koji napišete za reklamiranje sajta, bilo putem razmene linkova, malih oglasa, tekstova na raznim forumima, itd. Što je više mesta na kojima postoji link ka Vašem sajtu, to je veća popularnost sajta na pretraživačima.
U ovom postu sam nabrojao tri činioca za kvalitetan rad i postizanje uspeha u affiliate marketingu, ali postoji još mnoštvo drugih. Mogućnosti su neograničene, zapravo, ograničene su samo Vašom kreativnošću, snalažljivošću i odlučnošću.
|